House Flipper - Garden
Стань садівником! Ти завжди мріяв стати садівником? Завдяки Garden Flipper DLC зараз це можливо! Ти посадиш своє перше дерево, ти мусиш приготувати свою ділянку - позбався сміття. Покоси траву, викорчуй непотрібні дерева і посади власні, вирви бур'яни і проклади стежку через кольорові квіткові клумби. Відкрий цілком нові доручення і пізнай новаторські механіки, які ми створили у співпраці з професіональними садівниками! Крок за кроком занурься у світ рослин. Змінюй спустошені сади на маленькі чуда, нехай набирають блиск у твоїх руках. А коли будеш вже готовий для створення свого власного саду… Не обмежуй себе! В Garden Flipper це ти вирушуєш, чим стане твій сад! Чи подобаються тобі розкидисті сади Варсальського палацу, а може хочеш мінімалістичний стиль садів Дзен? Не обмежуй себе! Нехай твій сад спровокує заздрість серед сусідів, нехай покупці змагаються тільки за нього! А якщо хочеш, відпочинь у своєму власному санктуарії тиші та спокою, який заспокоїть твої думки і дасть тобі енергію, щоб втілювати нові ідеї в наступних будинках! Новий додаток це не тільки рослини. Ми приготували понад тисячу предметів, якими можеш урізноманітнити свій ідеальний сад! Новий додаток має: - 18 нових доручень, - 3 нові будинки, - понад 600 унікальних предметів у багатьох варіантах, враховуючи понад 250 видів рослин, - 8 цілком нових механік.