House Flipper - Farm
Доповнення «Ферма» включає: - 11 нових тематичних замовлень! - 11 нових нерухомостей в унікальному середовищі! - 5 земельні ділянки під будівництво! - 9 нових вмінь, включаючи можливість розбудови твого дому! - Більше 1850 нових предметів взятих з сільського життя! - Корови, вівці, кури та інші сільськогосподарські тварини! - Нові рослинні культури, які вимагатимуть твоєї турботи! Пора братися за роботу в Farm DLC! Спершу нагодуй тварин – вони не можуть бути голодними. Потім почни розбудовувати дім. Нам потрібно більше місця! Ну і не забудь підлити кукурудзу. Цього року можна сподіватися багатого врожаю. Корови кажуть «М-у-у»! Познайомся з іншими звуками ферми завдяки новому додатку в House Flipper. Нехай ціла околиця наповниться життям тварин. Будуй стайні, розводь свиней, овець, курей і не тільки. Твої фермерські пригоди саме починаються! Замало місця? В твоєму ідеально обладнаному будинку знадобилася б ще одна кімната? Мрієш про гараж для нового автомобіля? Тепер, завдяки Farm DLC, це можливо. Нова механіка добудови дому зробить революцію в твоїх ремонтах! Сій, збирай і повторяй. У цю пору салат з пору? Чи може з огірків і помідорів? Що б ти не посадив, потрібно доглядати за своїми рослинами. В цьому тобі допоможе набір інструментів і нові фермерські навички. Підготуй грядку, добре полий и вже за кілька хвилин можна буде збирати багатий врожай! Сідлай коня! Догляд за фермою – це не тільки обов'язок але і задоволення! Поклич свого улюбленого коня і прокатайся на ньому по своїх землях. А все це тільки початок твоїх пригод, Maplebloom Village чекає на тебе!