House Flipper - Party Furniture Pack
Готуйтеся до абсолютного задоволення! У цю пору року вечірка — це все, що вам потрібно! Пориньте у новий набір меблів, який дозволить вам влаштувати найдикіші вечірки у всесвіті House Flipper! Світло? Камера? Музика? У нас усе є! Ви віддаєте перевагу класичному диско? А може, сучасному неоновому диско? У будь-якому випадку, у нас знайдеться щось для кожного! DLC включатиме понад 200 нових предметів!