House Flipper - Pop Art Furniture Pack
Представляємо твоїй увазі дивовижні витвори найсміливіших людських уяв! Відкрий для себе предмети, які кидають виклик традиціям і переосмислюють визначення поп-арту. Постмодерністські дивани, химерні стільці, чудернацькі комоди? У нас є все! Приготуйся, щоб випустити на волю свого внутрішнього ексцентрика та перетворити свій дім на яскравий фанковий майданчик. Але спершу поглянь на деякі з цих неперевершених творів мистецтва.