My Horse: Bonded Spirits
Твоя історія: Розпочніть свою пригоду як майбутній спадкоємець кінного заводу. Доведіть, що ви не просто розпещена дитина. Почніть з нуля і навчіться утримувати і управляти кінним заводом; це буде виклик, який виявиться неймовірно корисним - поверніть кінному заводу його колишню славу! На своєму шляху ви зрозумієте, що немає нічого міцнішого за зв'язок з вашими кіньми! Керуйте своїм кінним заводом і поверніть йому колишню славу! Ваш кінний завод знаходиться в занедбаному стані - ваше завдання відновити його, що потребуватиме чималих навичок і знань про утримання кінного заводу. Розвивайте свої навички та отримуйте знання, щоб відновити ферму з нуля і навчитися її утримувати. Керуйте працівниками та іншими кіньми. Спостерігайте, як кінний завод перетворюється з руїни на домівку для вас і ваших коней. Ваш кінь - не єдиний друг, якого ви можете завести! Сідайте в сідло і досліджуйте ідилічний відкритий світ Chestnut Glen і навколишній ландшафт. Допоможіть відновити занепалий кінний завод, прогулюючись риссю та знайомлячись з мешканцями села - спілкуйтеся з ними та виконуйте завдання для них, щоб покращити свою репутацію та репутацію кінного заводу. Пам'ятайте, що не всі, кого ви зустрінете, захочуть з вами дружити. Деякі люди навіть не люблять коней! Кінь вашої мрії: У грі My Horse: Bonded Spirits ви можете змінювати не тільки свою зовнішність, але й зовнішність свого коня та кінного заводу. Вибирайте різні аксесуари, зачіски та сідла для свого коня, щоб ви могли стильно мчати світом. Розставте декорації та відремонтуйте конюшню, щоб прикрасити не тільки стайню, але й всю навколишню територію! Проявіть себе у різноманітних змаганнях: Чи вважаєте ви, що ваш зв'язок з конем досить міцний, щоб вигравати змагання? Чим більше довіри між вами, тим легше ваш кінь буде засвоювати нові навички і тим менше він буде боятися нових викликів.