Harvest Moon: Home Sweet Home Special Edition
Повернися до своїх коренів! Harvest Moon: Home Sweet Home Special Edition запрошує тебе залишити метушню міського життя за спиною та поринути у чарівність і простоту Alba Village — твого рідного міста дитинства. Розташоване серед пишної зелені та блискучих річок, Alba славиться свіжою рибою, смачними домашніми овочами та теплою спільнотою. Але у Alba були кращі часи. Через зменшення населення та старіння громади селище потребує нового початку. Тобі належить вдихнути нове життя в Alba та знову перетворити її на квітуче і гостинне місце. Відновлюй зв’язки зі старими друзями, знайомся з новими людьми та допоможи зробити це тихе селище жвавим притулком для туристів і майбутніх мешканців! Готовий до виклику? Будуй значущі стосунки — Познайомся з групою чарівних холостяків і панянок — включно з двома улюбленцями фанатів, Еллою та Миколою з Harvest Moon: The Winds of Anthos! Закохуйся і одружуйся з тим, кого бажає твоє серце. Поглиблюй дружбу через щоденні взаємодії, продумані подарунки та сюжетно орієнтовані сердечні події, що розкривають більше про життя й мрії кожного персонажа. Фермуй, рибальствуй і створюй нове життя — Вирощуй різноманітні сезонні культури, доглядай за милими тваринами, як-от корови, кури та вівці, та відкривай оновлення для розширення своєї ферми. Лови рибу у тихих річках, досліджуй приховані печери, щоб видобувати рідкісні руди, і виконуй прохання жителів, щоб отримувати винагороди та підвищувати свою репутацію. Розвивай Alba за допомогою Щастя — Збирай та поширюй Happiness, унікальний ресурс, що відображає твій позитивний вплив на селище. Чим більше Happiness ти збираєш, тим більше Alba перетворюється — відкриваючи нові будівлі, підприємства, спеціальні події та навіть заохочуючи старих жителів повертатися або нових — оселятися. Святкуй спільноту — Бери участь у захопливих сезонних фестивалях, веселих конкурсах і місцевих традиціях, що демонструють унікальну культуру Alba. Перегони на конях, турніри з рибальства, квіткові фестивалі та багато іншого чекають на тебе — кожна подія пропонує міні-ігри, призи та глибші зв’язки з громадою.