Lushfoil Photography Sim
Почніть свою подорож у розмаїття реалістично відтворених краєвидів із різних куточків світу. Пориньте в неймовірну красу цих місць і робіть прекрасні кадри на реалістичний ігровий фотоапарат. У кожній локації на вас чекатимуть випробування на почуття кадру й навичок фотографування, а якщо будете терплячими та пильними, побачите те, чого не бачать інші. Спокійний неземний ліцензійний саундтрек від композиторів зі всього світу доповнить і без того багату атмосферу Lushfoil Photography Sim. Ваш ідеальний знімок Ігровий фотоапарат має безліч налаштувань, ідентичних реальній професійній камері: автоматичний/ручний фокус, спалах, експозиція, контраст, баланс білого, діафрагма, серійна зйомка й інші ефекти для творчої фотографії. Також у грі є додаткові інструменти налаштування навколишнього середовища, а саме кути освітлення, туман, сніг, вітер і дощ. Де не ступала нога людини Дослідіть численні локації й розблокуйте нові камери, щоб побачити світ під іншим кутом. Знайдіть FPV-дрон, на якому можна здійнятися вгору й робити знімки в новій перспективі. Або ж відшукайте закинутий човен, на якому можна перетнути водойми в пошуках ідеального кадру. Ідеальна оптимізація Рушій Unreal Engine 5 дозволив створити кожну локацію «з нуля» з неймовірною якістю зображення, а гнучкі користувацькі налаштування дозволять запустити гру на будь-якому ПК із використанням всіх переваг відеокарт. Про розробника Мене звати Метт і я з міста Перт, що на заході Австралії. Я працюю над цим проєктом вже більше чотирьох років (станом на квітень 2023 року). Як затятий фотограф і мандрівник сподіваюся, що ви зможете оцінити атмосферу й деталі, що я намагався передати в кожній локації. Приємної гри :')