The Jackbox Decade Bundle
Liva upp alla fester, familjeträffar eller happy hour på jobbet med The Jackbox Decade Bundle! Paketet innehåller alla 50 spel från Party Packs 1-10 till ett lågt pris. Upplev glädjen med klassiska Jackbox-titlar som Quiplash, Trivia Murder Party och Tee K.O., eller spela en dold pärla som Job Job, Role Models eller Monster Seeking Monster. Och det allra bästa? Med Jackbox Games är din telefon handkontrollen, så det krävs ingen särskild utrustning.