The Jackbox Party Pack 8
Om The Jackbox Party Pack 8 Den åttonde delen av den hyllade Jackbox Party Pack-serien är här! Fem nya roliga spel som höjer stämningen på din nästa spelkväll, julfest, AW eller videosamtal. Inga extra kontroller behövs – alla spelare använder sina telefoner eller surfplattor för att spela! Är ni en större grupp? Spela med upp till 10 spelare och upp till 10 000 personer i publiken. Jackbox Party Pack 8 finns för närvarande bara på engelska. Det här spelet stödjer inte onlinematchningar men kan fortfarande spelas på distans med hjälp av livestreaming-tjänster eller verktyg för videosamtal. Om varje spel Drawful Animate (3–10 spelare) – Den lever! Gissningsleken med riktigt dåliga teckningar och jätteroliga felgissningar gör en dynamisk återkomst. I den här nya versionen skapar spelarna bisarra teckningar på två bilder som loopas och som baseras på konstiga och slumpmässigt utvalda ord. The Wheel of Enormous Proportions (2–8 spelare ) Obskyra fakta har aldrig varit så stort som nu! Ett fantastiskt mystiskt hjul utmanar dig med en mängd olika obskyra faktafrågor. Vinnarna belönas med bitar av hjulets ansikte och med chans att vinna stort med varje nervpirrande hjulsnurr. I slutet får en av spelarna sin allra mest brännande fråga besvarad av det stora Hjulet. Job Job (3–10 spelare ) – Använd andra personers ord för att skapa roliga och unika svar på klassiska jobbintervjufrågor. Tävla två spelare mot varandra för att se vem som får jobbet! The Poll Mine (2–10 spelare ) – Ett undersökningsspel som bara handlar om DIG! Dela upp er i grupper och se vilka av er som kan fly från häxans håla! Spelarna rangordnar individuellt sina svar på en svår fråga och sen måste de gissa vad gruppen svarade tillsammans. Hur väl känner du dina kompisar?! Weapons Drawn (4–8 spelare) – Ett socialt detektivspel där alla är både mördare och detektiv. Spelarna ritar alla ledtrådar på teckningen av vapnet och gömmer en av bokstäverna i sitt namn i teckningen. Kan du lösa andra mord medan du försöker komma undan med det du har begått?