The Jackbox Party QuintPack 2.0
Säg hejdå till tråkiga fester och trista mingel: Jackbox Party Quintpack 2.0 är en samling av 25 populära Jackbox-spel från Party Packs 6-10 som garanterat kommer att liva upp vilken sammankomst som helst till ett lågt pris. Ha det läskigt roligt med Trivia Murder Party 2, få dina vänner att tappa hakan med ett parti Quiplash 3, eller ge dina ritfärdigheter en omgång med Drawful: Animate. Och det allra bästa? Din telefon är din handkontroll, så det krävs ingen särskild utrustning.