ScooterFlow
Det mest realistiska freestyle-scooterspelet. Åk i skateparker, på gator och i megarampar. Anpassa din scooter och utför riktiga trickkombinationer med hjälp av ett fysikbaserat system. Utforska fritt och skapa din egen åkstil. REALISTISK FYSIK ScooterFlow använder ett realistiskt fysiksystem. Varje grind, hopp och trick känns naturligt och responsivt. Behärska fysiken för att skapa smidiga linjer och kreativa kombinationer. SPELA MED DINA VÄNNER Åk tillsammans i realtid med vänner eller den globala communityn. Gå med i offentliga lobbyer eller skapa privata sessioner. Utforska parker och filma linjer tillsammans. ANPASSNING AV SCOOTER OCH KLÄDER Bygg din egen scooter med hjälp av verkliga delar från märken som Apex, Ethic, Lucky, Aztek, Madd Gear, Envy och många fler, med över en biljon möjliga kombinationer. Anpassa din åkares kläder så att de matchar din stil. REPLIKSKATEPARKER Åk på 1:1-repliker av riktiga skateparker, inklusive Madrid Urban Sports och parker från Nya Zeeland som Washington Way, Knights Stream, Bay Skate och X Air. REPLAY EDITOR Spela in och spara dina bästa trick med hjälp av spelets replay editor. PROFFSÅKARE Åk i fotspåren på dina favoritscooterlegender, däribland sportens mest ikoniska namn: Ryan Williams, Juzzy Carter, Raymond Warner, Kai Saunders, Dylan Morrison, Dante Hutchinson, Mia Catalano, Cooper Klaar, Cody Flom och Dakota Schuetz. OFFICIELLT SOUNDTRACK ScooterFlows musik är inspirerad av klassiska action-sport-soundtracks och blandar indie, rock, hip-hop och rap med rå gatueenergi för att ge varje åk en levande känsla.