Coloring Book
Släpp loss fantasin i Coloring Book! Utforska ett stort urval av vackra teckningar och tavlor, indelade i kreativa temakollektioner: ● Grundkapitel ● Djungel ● Rymden ● Familj och hem ● Fordon ● Maskerad ● Söt prinsessa ● Kosmisk kul ● Tokiga djur ● Havsdjur ● Livet på gården ● Skattäventyr ● Äventyr ● Klassiska berättelser Inga gränser för din kreativitet: - En palett med 310 färger för fantastiska nyanser - 9 verktyg med avancerade effekter och bekvämlighet – till exempel en pensel som alltid håller sig inom linjerna - Tavellkapitlet ger dig en tom duk för att släppa loss kreativiteten Färglägg tillsammans: - Upp till 4 spelare kan färglägga samma bild samtidigt! Med sitt stora utbud är Coloring Book perfekt för barn i alla åldrar och även ett utmärkt sätt för vuxna att koppla av.