Coloring Book: Basic Chapter
36 nya teckningar uppdelade i 6 unika teman: ● Vackra katter som leker i vardagsrummet ● Havets underverk (delfiner, sköldpadda...) ● Söta djur på gården (grisar, kycklingar...) ● Flickor i lekrummet med sin hund ● Mäktiga dinosaurier i en förhistorisk värld ● Coola lastbilar och byggarbetare på byggplatsen Färglägg 36 nya teckningar!