Jackbox Partypaket
OBS: Alla spelen är bara på engelska och är lokala spel för flera spelare. Denna generations två bästa partyspelsamlingar har nu gått ihop till en STÖRRE, BÄTTRE partyspelsamling! Jackbox Partypaket innehåller 10 unika och jätteroliga partyspel som kommer att förvandla varje spelkväll, party eller familjesammankomst till en enda skrattfest… eller åtminstone ett tävlingsblodbad (beroende på vilket du föredrar!) Och det bästa är att du inte behöver en massa olika styrenheter – alla spelen kan spelas med valfria Internet-anslutna enheter, som mobiltelefoner och surfplattor, som styrenheter! I Jackbox Partypack får du: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud I Jackbox Partypack 2 får du: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. Med en oändlig serie lättillgängliga partyspel behöver inget party någonsin mer bli misslyckat! Du kommer att behöva MÅNGA FLER än bara ett party för allt det här!