Jackbox Partypack 2
Uppföljaren till partyspelfenomenet Jackbox Partypack med FEM nya spännande partyspel. I spelen ingår: 1) Det extremt roliga bluffspelet Fibbage 2 (2–8 spelare) med över 500 nya frågor, 2 gånger fler än i originalet. 2) Det rungande roliga ljudeffektspelet Earwax (3–8 spelare). 3) Det absurda konstauktionsspelet Bidiots (3–6 spelare) där du ritar direkt på telefonen eller surfplattan. 4) Det extremt roliga spelet där du kan säga vad som helst Quiplash XL (3–8 spelare) - inkluderar allt i Quiplash, Quip Pack 1 OCH över 100 splitternya prompter. 5) Det avväpnande, nervkittlande partyspelet, Bomb Corp. (1–4 spelare). Spelarna spelar på sina telefoner, surfplattor eller datorer som kontroller – perfekt och lättillgänglig underhållning för att få partyt igång. Inga extra kontroller behövs! Åskådare kan gå med och påverka några av spelen genom att spela som publikmedlemmar. Obs! Spelet spelas lokalt men kan ha åskådare via strömmar med fjärrspelare. En hejdundrande spelkväll i en låda ... utan lådan. Obs! Spelen i detta paket är bara på engelska.