The Jackbox Party Pack 4
Det fjärde och största tillägget till denna famösa partyspelsserie innehåller inte fem, men FEM OCH ETT HALVT spel som golvar publiken! 1) Den jätteroliga uppföljaren Fibbage 3 (2–8 spelare). Spela med helt nya frågetyper och spelet Fibbage: Enough About You (3–8 spelare). Gissa knasiga fakta om dina vänner. 2) Det webbaserade fallgropsspelet Survive the Internet (3–8 spelare). Förvräng dina vänners "online"-kommentarer på roliga sätt. 3) Det spökiga dejtingspelet Monster Seeking Monster (3–7 spelare). Messa och dejta monster med särskilda krafter. 4) Den rubbade debattävligen Bracketeering (3–16 spelare). Satsa smart på korkade argument. 5) Värstingkonstspelet Civic Doodle (3-8 spelare). Tävla om att förbättra stadens väggmålningar. Spela med era telefoner, surfplattor eller datorer. Inga extra kontroller behövs! Plus ÄNNU FLER funktioner bara för streamers! ANM: Jackbox Partypack 4 är bara på engelska. ANM: Det här spelet är ett lokalt spel för flera spelare, men kan också spelas med spelare på distans via streaming.