The Jackbox Party Pack 5
Det här är det största partypaketet hittills, med fem nya spel som räddar ditt party! 1) Frågesportspelet om popkultur YOU DON’T KNOW JACK: Full Stream (1–8 spelare). Klassikern är tillbaka, fylld av nya vilda överraskningar. 2) Det världsbyggande spelet Split the Room (3–8 spelare). Skapa konstiga och splittrande hypotetiska situationer. 3) Spelet där du skriver låttexter Mad Verse City (3–8 spelare). Kanalisera din inre emcee när du kämpar med en rappande robot. 4) Rita och tävla-spelet Patently Stupid (3–8 spelare). Skapa konstiga uppfinningar för att lösa bisarra problem. 5) Det dödligaste spelet i Krabbnebulosan, Zeeple Dome (1–6 spelare)! Släng dig rakt in bland blodtörstiga utomjordingar för att vinna miljoner av Zubabucks! Spela med era telefoner, surfplattor eller datorer. Inga extra kontroller behövs! ANM: Jackbox Party Pack 5 är bara på engelska. ANM: Det här spelet är ett lokalt spel för flera spelare, men kan också spelas med spelare på distans via streaming.