Hunt: Showdown - Platinum Edition
I otroliga Hunt: Showdown – Platinum Edition ingår basspelet och 13 DLC! - Hunt: Showdown (grundspelet) - Ronin (en jägare, två vapen) - The Committed (en jägare, två vapen) - The Prodigial Daughter (en jägare, två vapen) - The Rat (en jägare) - The Researcher (en jägare) - The Arcane Archaeologist (en jägare, ett vapen) - The Revenant (en jägare, ett vapen) - The Trick Shooter (en jägare, två vapen) - Last Gust (ett vapen) - Double or Nothing (sex vapen) - The Beast Hunter (en jägare, två vapen) - Fire Fight (två vapen) - The Kid (en jägare, två vapen)