Hunt: Showdown - Fire Fight
Fire Fight innehåller två legendariska vapen: - Algiers Phoenix (vapen) - Fire Torn (vapen) Algiers Phoenix fick sitt namn av New Orleans brandkår sedan det hjälpt flera offer att ”resa sig ur askan” av den brand som härjade området Algiers. Det är en tung kniv som är användbar både i skarpt läge och i fält. Fire Torn: Denna Sparks LRR är bränd men inte förstörd, och vittnar inte om eldens destruktiva kraft, utan om den styrka som krävs för att motstå den. En symbol för hopp om återhämtning.