Hunt: Showdown - Crossroads
Inom folktron är the Crossroads – vägskälet – en plats mellan två världar där man kan stöta på övernaturliga väsen eller sluta en pakt med djävulen. Vapenpaketet Crossroads till Hunt: Showdown innehåller fyra vapen för Jägare med förfinad skicklighet och smak; tre skjutvapen och en bomblans. Med de här i ditt vapenupplag är dina fiender i fara. Vapnen: Shellback För de sjömän som kämpat sig upp till toppen av AHA var denna bomblans förstahandsvalet när det gällde att harpunera fiender – både i vatten och på land. Både förtrogen och dödlig. Baptismal Blood Nattens Anhängare möter denna Mosin-Nagant Avtomat inför sin sista initieringsrit. Beroende på utgången blir antingen fiendens blod eller de egna benen som offras. Sinner’s Prayer Denna Nitro Express med ornament i ädelstål passar en kung, men Syndarna mister alla titlar. De som bär den med sig in i Louisianas träskmarker blir sannerligen härskare över ett mörkt kungarike. Rite of Passage Var och en som stigit i graderna och genomfört ritualen förtjänar att bära ett tecken på sin framgång. För de som lyckats är tecknet denna Dolch – en vän och följeslagare i de mörkaste prövningar.