Hunt: Showdown - The Committed
Detta DLC innehåller en legendarisk jägare och två legendariska vapen: - Montore (jägare) - Pane (vapen) - Lock and Key (vapen) Efter att Henry Monroe blev inlagd på mentalsjukhuset var han fast beslutsam att fly till varje pris. När han misslyckades med sitt första försök fick han Huffs ögon på sig, men skapade också Pane – en skärva från ett fönster – som ett sorts kännetecken. Hans riktiga flykt skedde under ett tillfälle av kaos och förvirring när direktörens ökända Romero – Lock and Key – hamnade i hans händer. Utblottad vid det sumpiga vattendraget kämpar han för att överleva och att hämnas på dem som orsakat hans lidande.