Dying Light
Från skaparna av succérna Dead Island och Call of Juarez. Vinnare av över 50 utmärkelser och nomineringar. Spelets kompromisslösa spelmekanik sätter en ny standard för FPS-spel med zombier. Spelet får fortfarande nytt innehåll och gratis communityevenemang flera år efter lanseringen. Överlev i en stad som drabbats av ett zombievirus. Bli varse om det svåra beslut du tvingas fatta under ditt hemliga uppdrag. Kommer lojaliteten till dina överordnade visa sig starkare än viljan att rädda överlevare? Valet är ditt … ENORM ÖPPEN VÄRLD Utforska staden med extrem frihet och ta in den unika atmosfären. Använd parkour för att ta dig fram mellan byggnader och nå avlägsna områden. KREATIVA STRIDER Utkämpa blodiga strider och upptäck oändliga sätt att konfrontera dina fiender. Använd omgivningen tillsammans med olika vapentyper och förmågor för att få ett övertag. DAG OCH NATT Upplev den dramatiska skillnaden när du går från jägare till jagad vid solnedgången. Kämpa mot hotet eller fly i full fart. SAMARBETSLÄGE FÖR 4 SPELARE Gå ihop med andra spelare och öka överlevnadschansen i ett spännande samarbetsläge. Ta er an kampanjen tillsammans och delta i återkommande communityutmaningar.