Dying Light - 10th Anniversary Bundle
Det här paketet släpps för att fira 10-årsjubileet av Dying Light och innehåller de certifierade Hotshot-kläderna, det ovärderliga Dawnbreaker-hagelgeväret, den strålande Sunburst-revolvern och den skimrande Golden Idol-macheten. Varje föremåls guldskimrande utseende vittnar om allt du åstadkommit i Harran. Det här paketet innehåller även Golden Hour-buggyn, som symboliserar din roll som ledstjärna för de överlevande och en formidabel kraft mot fiender.