Forgive Me Father 2
Kliv än en gång in i en ondskefull värld inspirerad av H.P. Lovecrafts världar där vansinne väntar bakom varje hörn. Ge dig ut på vägen mot frälsning i rollen som prästen från det första spelet. Hur länge kan du balansera på gränsen till galenskap? Kommer dina synder att förlåtas eller kommer din själ att slukas av galenskap? HÖJDPUNKTER Mörk serietidningsliknande grafik Handritad och mörk grafisk design som får varje bild att se ut att vara tagen rakt ur en serietidning, precis som i första Forgive Me Father. Uppföljaren har ett nytt perspektiv på den unika stilen med förbättrade modeller och stämningsfulla ljuseffekter. Var beredd på häftiga blodeffekter och animerade köttbitar som flyger omkring! Kliv in i vansinnet Besegra mardrömmarna från Lovecrafts världar med många olika vapen att välja mellan. Kämpa mot många olika fiender, men var försiktig! Var och en av dem utvecklas till en ny och ännu mer ondskefull version av sig själv, så resan blir inte lättare! Gör dig klar att strida Skapa din egen spelstil och sätt ihop en dödlig arsenal med massor av vapen att välja mellan, där alla har ännu bättre varianter som kan skapa kaos och förinta dina fiender. Välj mellan ödeläggande hagelgevär, gevär med dödlig precision och explosiva raketgevär och visa vad de går för. Bygg upp galna förmågor Galenskapen är din bästa vän och värsta fiende på samma gång. Låt den flöda genom kroppen, förinta dina fiender och få otroliga förmågor som belöning. Låt galenskapen ta över och använd den till bisarra förmågor för att visa dina fiender att det är DIG de ska vara rädda för! Otrolig musik Upplev en förvånansvärt passande kombination av starka elgitarriff och energiska trummor för att verkligen uppleva den mörka stämningen från Lovecrafts verk. Döda galna kultister och konfrontera uråldrig ondska medan du lyssnar på musik som kommer att få dig att headbanga i timmar.