Cuisine & Cargo
Vill du ha mer action? Anta utmaningen med två hardcore karantänzoner. Smyg och bekämpa om vartannat medan du rannsakar och utforskar de illavarslande, infektionsfyllda korridorerna i vad som en gång var Harrans mest kända restaurang och en övergiven bangård. Dessa platser sägs vara fulla av övergivna provianter, men ingen som gått in har någonsin tagit sig ut levande. Vill du bli först?