Ox Warrior-paket
Det är nyår enligt månkalendern, och den här gången firar vi egenskaper som styrka, ärlighet och tålamod i och med oxens år. Som vi alla vet är sådana karaktärsdrag oumbärliga i en värd förpestad av zombier, så det känns passande med en liten hyllning. Bli en oxkrigare och få bukt med de infekterade i Harran med hjälp av ett nytt hagelgevär som krossar alla fiender som står i din väg och tänder eld på de som överlever (om någon faktiskt gör det, alltså).