Left 4 Dead Weapons
Vi har återskapat tre ikoniska vapen från Left 4 Dead 2 i Dying Light, som en hyllning till Valves magnifika zombiespel. Vi vill att alla ska kunna ta del av dem, så du behöver inte lägga ut ett öre. Ladda bara ned ett gratis DLC så får du tre nya ritningar som låter dig tillverka elgitarren, stekpannan och golfklubban. Skaffa Left 4 Dead 2-vapenpaketet och spela ett krossande solo, laga dödligt god mat och förbättra din sving!