Chivalry Weapon Pack
Chivalry: Medieval Warfare ile ortaklaşa yapılan etkinliğe özel ekipmanlar üretmek için bu ücretsiz indirilebilir içeriği indir. Zombileri, etrafa korku salan çift elli korkunç bir kılıç olan Zweihander ile kes, biç, parçala! Kendini korumak içinse üzerinde Mason Locası'nın kartal simgesi ya da Agatha Şövalyelerinin haç simgesi bulunan güçlü Ortaçağ Kalkanı'nı kullan. Zafer seni bekler!