Priest Simulator: Vampire Show
Ett mockumentalt actionspel. Gå ut och rocka i den absolut konstigaste och mest trassliga simulatorn i sandlådeskyttarnas historia. Helt oprofessionell engelskspråkig version. Den här dubben kommer att få dig att skratta. Priest Simulator är en mockumentär actionfilm med en helt galen historia som introducerar dig till den fantastiska världen i det moderna Polen. Sätt dig själv i en vampyrprästs prästrock som vill få tillbaka sin batong och återvända till helvetet. För att uppnå detta måste du bekämpa shatanistiska horder, stärka dig, renovera kyrkan och samla prakt. Gudomliga vapen till ditt förfogande Använd din gudomliga arsenal med 8 unika vapen. Du har två händer. Det betyder två vapen på en gång! Försvara San de Ville från shatanister och Hell's Envoys med en kombination som du själv väljer. Använd svartmetall för att tillverka uppgraderingar och anpassa dem till din spelstil. Renovera kyrkan Kyrkan är i spillror. Den är mer av en soptipp än en veckovis mötesplats för kristna. Köp ritningar för kyrkorestaurering, använd modern teknik för att renovera templet, öka trosnivån och låsa upp nya attraktioner som bikt och predikningar. Befria byborna från fördömelse Shatanister är inte den största ondskan du kommer att stöta på i San de Ville. Pastorn sålde några totem till byborna som var genomsyrade av demoniska krafter. Besattheten har brutit ut och det är ditt ansvar att rädda bönderna. Att utföra exorcismer och reda ut röran som din kollega lämnade efter sig är ganska förnedrande. Känn dig som hemma.