Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala
Meer informatie over de finale van de spannende detectiveserie! De duivelse prediker is ontsnapt aan de afgelegen bergen vanwege een grimmig geheim dat hem de ultieme macht gaf. Hij is al tweemaal ontsnapt aan het onderzoek van de detective en haar partner Hamilton : een keer in Maple Creek en daarna in Ravenwood. Het is geen geheim dat het nu persoonlijk is.