Modern Tales: Age of Invention (Xbox One Version)
Parijs, 1900. Tijdens de World Expo kidnapt een onbekende kracht de knapste koppen van de eeuw. En met welk luguber doel? Stap in de schoenen van Emily Patterson - de dochter van één van de gevangen wetenschappers - om je eigen onderzoek in te stellen. Volg het spoor van de kidnapper en dwarsboom zijn kwade plannen voordat het lot van de wereld wordt bezegeld.