9 Clues: The Secret of Serpent Creek (Xbox Version)
9Clues: The Secret of Serpent Creek is een originele avonturengame met verborgen objecten, puzzels en een unieke detectivemodus. In dit spannende mysterie worden klassieke horrorelementen gemengd met de rauwe stijl van film noir uit de jaren 50. Een helderziende privédetective krijgt een voicemail van haar vriendin, de beroemde journalist Helen Hunter. Haar stem klinkt dunnetjes, alsof ze doodsangsten uitstaat. Ze is in het kustplaatsje Serpent Creek en heeft onmiddellijk hulp nodig. Maar wanneer de detective aankomt in Serpent Creek, is er geen spoor van Ms. Hunter te bekennen. Wat nog vreemder is, is dat er slangen door de straten van het stadje kruipen en dat de inwoners lijken te slaapwandelen. De aarde beeft onder hevige trillingen. Voor haar onderzoek in Serpent Creek moet de detective een sterk staaltje speurwerk laten zien. Ze gaat op zoek naar aanwijzingen en zoekt naar verbanden om de geheimen te ontrafelen van elke plaats delict in de splinternieuwe detectivemodus!