Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
Je komt bij bewustzijn aan de kant van een weg. Je ziet een klein stadje bij zonsondergang. Je herinnert je een krachtige storm... Er loopt een rilling over je rug wanneer je onwillekeurig terugdenkt aan het drama waar je net getuige van bent geweest... Durf jij het aan het eeuwenoude mysterie van Maple Creek op te lossen?