Queen's Quest 2: Stories of Forgotten Past (Xbox One Version)
Toen de koning een beroemde alchemist vroeg om de moord op zijn meest vertrouwde agent te onderzoeken, was het laatste wat de alchemist verwachtte te ontdekken een ingewikkeld netwerk van duistere criminelen die chaos in het land wilden veroorzaken. Voer het onderzoek uit als een shapeshifter en ontdek een samenzwering die dreigt de fundamenten van het koninkrijk onderuit te halen.