Dark Arcana: The Carnival
Zoek naar de vermiste vrouw in een mysterieuze horrorkermis. Onderzoek twee werelden: degene die je kent, en een alternatieve realiteit achter het spiegeldoolhof. Ontdek het geheim van het eeuwenoude wezen dat bekend staat als De Kwaadaardige. Onthul het verhaal van een tragische liefde en stop De Kwaadaardige voordat hij zijn ketens breekt en onze wereld binnendringt.