Artifex Mundi Ultimate Collection
De Ultimate Bundle van Artifex Mundi is een verzameling van onze mooiste verborgen voorwerpen-games. Elke game in dit pakket is verpakt in een ander thema en biedt een unieke ervaring. Ontdek geheimen die verborgen liggen in gezonken beschavingen, bevrijd steden van monsterbesmetting en reis naar veraf gelegen oorden. Dit pakket bevat iets voor elke avonturengameliefhebber.