Abyss: The Wraiths of Eden
Ontdek en onderzoek een vergeten stand onder water, gebouwd in een intrigerende Art deco-stijl. In deze voormalige utopie zitten veel angstaanjagende geheimen en bovennatuurlijke krachten verborgen in alle hoeken. Trotseer het eeuwenoude kwaad dat verborgen zit in de diepste kamers van Eden. Houd je adem in en duik in deze game om de wonderen van de onderwaterwereld zelf te ervaren.