Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood
De gebeurtenissen in Maple Creek zijn nu een jaar geleden. Maar de afgelopen paar maanden is onze rechercheur de demonische predikant die ze een jaar geleden bevocht, weer op het spoor. Hij is haar echter steeds één stap voor. Ze had gehoopt de achtervolging te kunnen beëindigen in de Redwood-bossen van noord-Californië. Maar zoals al zo vaak liep het spoor dood. En alle aanwijzingen leidden naar het nabijgelegen Ravenwood Park...