12 Party Games Collection
Dyk ned i nonstop underholdning med 12 Party Games Collection - en pakke fyldt med spændende spil, der bringer øjeblikkelig sjov til enhver sammenkomst. Hop mellem publikumsfavoritterne: Hole io, Paper io 2, Skyline Bowling, Mob Control, Candivity, Golf Guys, Aquapark io, Ball Blast, Helix Jump, Puff Up, Pocket Minigolf og Pocket Mini Golf 2. Hvert spil byder på sin egen twist - fra hurtige refleksudfordringer og arkadekaos til færdighedsbaseret præcision og ren, tilfredsstillende gameplay. Spil solo for at mestre hvert spil, eller del glæden med venner i venlige konkurrencer for op til 4 spillere! Find dine favoritter, jag nye højdescorer, og se hvem der dominerer næste runde. Uanset om det er en hurtig session eller et helt natligt gamemaraton, byder hver kamp på noget friskt. 12 måder at spille på - 12 gange sjov!