Hole io: Freaks DLC
Med denne DLC låser du op for: - SciFi-kort - Kaiju-hud - Drage-hud - Flagermus-hud - Kappa-hud - Earl-hud - Aubergine-hud - Cyborg-hud - Alien-hud - Kyklop-hud Vælg din freaky hud, spis futuristiske biler, gigantiske robotter, raketter, futuristiske bygninger og bliv STOR!