Hole io: Complete Edition
Vælg din yndlingsdragt, spis, voks og overlev. Kæmp i multiplayer med op til 4 spillere, eller spis det hele selv. Hole io: Complete Edition indeholder: - 15 baner med forskellige ting at opsluge - 85 animerede dragter, der får dit sorte hul til at se endnu sejere ud - 2 multiplayer-tilstande med op til 4 spillere på samme skærm! - endeløs tilstand, hvor du opsluger ting, der falder fra himlen - powerups der dukker op i løbet af spillet - indsamling af tematiske klistermærker - let styring, så alle kan være med - simple regler og masser af sjov! Voks ved at opsluge alt foran dig – skraldespande, brandhaner eller biler. Bliv stor nok til at opsluge endnu større objekter eller andre spillere. Spis, indtil intet står i vejen for dig!