NBA BOUNCE
Er du klar til at indtage banen med dit yndlingshold? Vælg mellem 30 NBA-hold som Boston Celtics, Chicago Bulls, New York Knicks, Golden State Warriors, Los Angeles Lakers, Denver Nuggets og mange flere, når du dribler og dunker dig vej til sejr. Spil på holdenes baner med energiske maskotter og tilhængere. Kan du slå buzzeren? Gå fra rookie til professionel, mens du låser op for seje trøjer, sneakers og maskotter. Spil alene eller i samarbejdsspil med en enkel spilstyring, og prøv forskellige spiltyper som Training, Full Season og Party Mode. Vælg og spil for at opleve basketball på en ny og sjov måde. Bolden ligger hos dig!