ScooterFlow
Det mest realistiske freestyle-scooterspil. Kør i skateparker, på gader og mega-ramper. Tilpas din scooter og udfør ægte trickkombinationer ved hjælp af et fysikbaseret system. Udforsk frit og skab din egen kørestil. REALISTISK FYSIK ScooterFlow bruger et realistisk fysiksystem. Hver grind, hvert spring og hvert trick føles naturligt og responsivt. Mestre fysikken for at skabe glatte linjer og kreative kombinationer. SPIL MED DINE VENNER Kør sammen i realtid med venner eller det globale community. Deltag i offentlige lobbyer eller vær vært for private sessioner. Udforsk parker og film linjer sammen. TILPASNING AF SCOOTER OG TØJ Byg din egen scooter ved hjælp af virkelige dele fra mærker som Apex, Ethic, Lucky, Aztek, Madd Gear, Envy og flere, med over en billion mulige kombinationer. Tilpas din riders tøj, så det passer til din stil. REPLIKA SKATEPARKS Kør på 1:1-replikaer af virkelige skateparker, herunder Madrid Urban Sports og parker fra New Zealand såsom Washington Way, Knights Stream, Bay Skate og X Air. REPLAY-EDITOR Optag og gem dine bedste tricks ved hjælp af replay-editoren i spillet. PRO-KØRERE Kør i rollerne som dine yndlingslegender inden for scootering, herunder sportens mest ikoniske navne: Ryan Williams, Juzzy Carter, Raymond Warner, Kai Saunders, Dylan Morrison, Dante Hutchinson, Mia Catalano, Cooper Klaar, Cody Flom og Dakota Schuetz. OFFICIELT SOUNDTRACK Inspireret af klassiske action-sports-soundtracks blander ScooterFlows musik indie, rock, hip-hop og rap med rå gadeenergi for at holde liv i hvert eneste løb.