Hole io: Ancient DLC
Med denne DLC låser du op for: - Oldtidens kort - Apollo skin - Athena skin - Cyclop skin - Hermes skin - Medusa skin - Poseidon skin - Zeus skin Vælg din seje skin, fortær vaser, boder, huse, statuer, pilastre, amfiteater og bliv STOR!