Hole io
Vælg dit yndlingsskind, spis, voks og hold dig i live. Konkurrer i multiplayer-mode med op til 4 spillere, eller spis det hele selv. Voks ved at sluge alt foran dig, hvad enten det er skraldespande, brandhaner eller biler. Bliv stor nok til at fortære endnu større genstande eller andre spillere. Spis, indtil intet og ingen står i vejen for dig! Funktioner: - 6 kort med forskellige ting at sluge - 13 animerede skins til at få dit sorte hul til at se sejere ud - 2 multiplayer-tilstande - op til 4 spillere på én skærm! - endeløs tilstand, hvor du sluger ting, der falder ned fra himlen - powerups, der dukker op i løbet af spillet - Indsamling af tema-klistermærker - nem kontrol, så alle kan spille - enkle regler og masser af sjov!