Giant Rush: Complete Edition
Løb og saml tændstikmænd i din farve for at blive større og stærkere! Overlist fælder, undgå fare, og smadr alt på din vej. Jo større du bliver, desto mere ustoppelig er du! Funktioner: - 15 nye hatte, der får dig til at se unik ud! - 3 premium-afslutningsanimationer! - 1500 gratis tændstikmænd til din by - 7500 ekstra juveler til at udvikle din figur - Saml tændstikmænd i din farve for at vokse dig større og stærkere! - Bliv stærkere og besejr enorme giganter i intense kampe! - Opgrader din by for passiv indkomst - Kæmp gennem fjender i overlevelses-tilstand og vis dine evner! - Vælg kampopgraderinger som ekstra liv, chance for at undvige, kritiske træffere og mere! - Lås fede outfits og accessories op for at tilpasse din figur - Køb nye og episke afslutningsanimationer! Mød kæmpebosser i episke kampe. Undvig deres kraftfulde angreb, slå igen og besejr dem! Vis din styrke ved at vælte de største giganter og bevis, at du er den bedste! Lås fantastiske belønninger op, mens du spiller. Opgrader din by for at tjene flere penge, tilpas din figur med seje accessories, og lås episke afslutningsanimationer op! Dine beslutninger afgør forskellen mellem sejr og nederlag!