Ball Blast: Complete Edition
En vild regn af hoppende sten falder ned – bevæg dig hurtigt, skyd endnu hurtigere! Funktioner: - 9 nye baner: Kæmp dig igennem rumstation, rød planet, ødemark, hjemsøgt slot, slikland, Vaporwave, ørken, runisk og frossen bane! - Samarbejde: Slå dig sammen med en ven og bekæmp de faldende sten sammen! - Online ranglister: Overlev så længe du kan, og få verdens bedste score! - Kraftfulde kanoner: Vælg mellem basis, shotgun, boomerang og savklinger! - Ødelæggende kræfter: Køb og opgrader evner til at udslette alt! - Særlige baner: Bekæmp episke bosser og beskyt broen mod ødelæggelse! - 105 fragmenter: Saml flere fragmenter for at opgradere dit udstyr! - 24 boosts: Inkluderer skade, opladning, kanon og skjold boosts for at forstærke din ildkraft! - 7500 ædelstene: Brug ekstra ædelstene på kasser, nye fragmenter og flere power-ups! - Gen-spilbarhed: Fuldfør hundredvis af unikke baner og udfordringer! Hver sten har et tal — ram den så mange gange, og bum! Den splitter sig i to sten med halvt tal og dobbelt hastighed, hvilket gør banen til kaos! Spil alene eller med en ven for dobbelt ildkraft. Slå hundredvis af baner, overlev endeløse bølger, og kom på verdensranglisten! Saml mønter og lås op for nye kanoner: en bred shotgun, en boomerang der vender tilbage og roterende savblade, der skærer gennem stenene. Opgrader power-ups som laser, eksplosive droner og kæmpe chokbølger for at rydde fjenderne på et øjeblik! Stenene stopper ikke med at hoppe — er du klar til at fortsætte med at skyde?