Ball Blast
Et vildt regnvejr af hoppende sten styrter ned – bevæg dig hurtigt, skyd endnu hurtigere! Hver sten har et tal – ram den så mange gange, og bum! den splitter i to sten med halvt tal og dobbelt fart, og forvandler banen til hurtig kaos! Spil solo eller med en ven for dobbelt ildkraft. Klar hundreder af baner, overlev endeløse bølger, og klatr til tops på verdensranglisten! Saml mønter og lås op for nye kanoner: en bred sprede-haglkanon, en boomerang der svinger tilbage, og roterende savklinger der skærer gennem sten i fald. Opgrader power-ups som gennemtrængende laserstråle, eksplosive droner og enorme chokbølger, der udsletter bølger på et øjeblik! Funktioner: - CO-OP: Slå dig sammen med en ven og hold de faldende sten stangen! - Online ranglister: Overlev længst og få den bedste score i verden! - Kraftige kanoner: Vælg mellem basis, hagl, boomerang og sav! - Ødelæggende kræfter: Køb og opgrader evner til at knuse alt! - Særlige baner: Nedkæmp episke bosser og beskyt broen mod ødelæggelse! - Høj gen-spilbarhed: Fuldfør hundreder af unikke baner og udfordringer! Stenene holder ikke op med at hoppe – er du klar til at blive ved med at sprænge?