Hide 'N Seek!: Complete Edition
Kan du huske det gode gamle gemmeleg? Gør dig klar til noget lidt mere ekstremt! Funktioner: - Bær 16 nye premium-skins! - Bliv venner med 8 nye kæledyr! - Få 10000 ekstra mønter! - Gem dig og løb væk fra fangerne - Find og fang alle, der gemmer sig - Nyd multiplayer for op til 4 spillere! - Brug powerups for at få en fordel - Saml mønter for at købe skins og kæledyr! Dyk ned i klassisk gameplay, hvor du kan gemme dig eller søge. Tæl ned, før du sætter af sted for at finde de skjulte, eller bland dig ind i omgivelserne, hold dig stille og overlist søgeren for at vinde! Simpelt, sjovt og dynamisk – Hide 'N Seek bringer glæden fra denne elskede barndomsleg til live!