Golf Guys
Tag dit golfjern, tjek vindretningen, sigt, vælg slagstyrke og ram bolden! Skynd dig – ingen venter på dig! Spillet handler om fart, præcision og beslutningstagning. Konkurrér i turneringstilstand på tilfældige baner med forskellige regler. Score så mange point som muligt ved at ramme bolden i midten af målet, vær den første til at slå bolden i hullet, eller find den bedste måde at slå alle i minigolf med forhindringer! Overvej vindens retning og hastighed, når du lægger din strategi. Efter hver kamp ryger de dårligste ud, så hvis du vil i finalen, skal du holde dig på podiet! Hvis du ikke vil spille solo, kan du altid invitere venner eller familie i multiplayer for op til 4 spillere! Vælg skins, golfkøller og kæmp om titlen som den bedste golfer! Har du lyst til at træne lidt? Tænd for Zen Mode, vælg en bane og vindparametre og øv dine slag uden at bekymre dig om tid eller andre spillere! Funktioner: - Spil golf-battle-royale-turneringer og bliv mester! - Spil mod venner eller familie i multiplayer for op til 4 spillere! - Øv dine færdigheder før turneringer i Zen Mode - Konkurrér på over 15 baner med forskellige forhindringer og genveje - Vind pakker i turneringer for at få skins, opgraderingskort og penge - Lås fjollede karakter-skins, køller og bolde i sjove former op - Køb opgraderinger til køller og bolde med optjente mønter - Udfør opgaver for at indsamle fantastiske belønninger på din reward track Har du, hvad der skal til for at være den sidste tilbage og blive golfmester?